Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

^alternativa

Łał, niezła z właścicielki koDziara


Klimat ciekawie zarysowany, jednak mimo wszystko po przejrzeniu galerii wlosy mi sie zjezyly na architektniczno-budowlane patenty w kilku miejscach :D

Rozumiem, ze to koncepty i ze gry rzadza sie swoimi prawami, jednak mysle, ze zawsze warto zadbac o merytoryczna jakosc swoich prac, w przypadku braku rzetelnej wiedzy przynajmniej skonsultowac zawartosc z profesjonalista z danej dziedziny. Laik nawet nie zauwazy, to fakt, ale porzadna robota wymaga chyba czegos wiecej niz luznej wariacji na temat architektury. Czesto tworcy filmow i gier wyprzedzaja pomyslami swoje czasy, kreujac nowe kierunki w designie i nawet architekturze, ale w przypadku bazowania na architekturze historyzujacej zbytnia nonszalancja mozy byc zgubna

Skad bierzesz inspiracje i rozwiazania budowlane do tworzenia swoich budowli?

Plastycznie bez zarzutow. Gratuluje wyroznienia.


ou je, jak mi totu uciekło


A gdzie te lzy?

Wszystko byloby nawet ok gdyby nie ten slupek oparcia krzesla, wlazi tu jak intruz, burzy ten nostalgiczny klimat. Ladne oswietlenie, przydaloby sie rozswiatlic/rozjasnic bardziej rownomiernie cala twarz (oczy i czolo) a reszte-ramiona, dlonie lekko przyciemnic czy dac w cieniu, no ale do takich zabaw to juz bardziej zaawansowane techniki oswietleniowe trzeba uzywac, profi swiatlo studyjne. Jak sie tego nie ma to ratuje sprawe umiejetna obrobka na kompie.

Gdyby nie ten intruz oparciowy to kompozycja ok, oczy w mocnym punkcie. Moze troche "plama" ramienia za duza, konkuruje tu z twarza. Kolor sweterka nawet pasuje, choc trzeba by go przyciemnic. Twarz to powinna byc najjasniejsza plama. Neutralny szary kolor tla w porzadku.


No zaczynamy z portretami ... to trudna ale wdzieczna tematyka.

Plusy:
- ladna ostrosc na oczy (wieksza glebia przez co oboje oczu ostre)
- dobry balans bieli i kolor skory (nomen omen )
- ladna tonalanosc i kontrast

Minus:
- kompozycja, kadr.
- oczy nie sa w mocnym punkcie. Sa w srodku kadru co prawda ale centralny kadr ma swoje inne reguly, lubi symetrie a tu jej ni ma.
- ucho walczy o prymat w kadrze z oczami. Kiedy sie zasloni ucho od razu fota nabiera wyrazu.
- lewe ramie przeszkadza, ten czarny pasek glownie odciaga uwage od twarzy. Przydalo by sie albo inaczej kadrowac, albo inaczej ulozyc modelke, albo inaczej ustawic Go aby rozmyc to ramie (jednoczesnie utrzymujac ostrosc na oboje oczu) albo ramie schowac w cieniu.
- ladne miekkie, natrulanie wygladajace swiatlo (lampa odbita, blenda, swiatlo z okna czy mix?)
- ogolnie poza modelki chyba niezbyt dobra do takiego portretu
- mina modelki fajna, troche intrygujaca

Ladna modelka wiec mozna by z tej sesji ladne beauty foto zrobic, lekka obrobka niedoskonalosci cery i faceci by sie slinili jak psiaki :D


To tez raczej abstrakt niz makro, taka gra swiatla i plam. Ta plamka nosa mi tu nie pasuje. Ogolnie takie jing-jang Z ostoscia, kadrem i GO bym jeszcze sie pobawil tu.


Drugie zdjecie w kolejnosci udanych

Plusy:
- duze zblizenie z ladna GO na ten trojkat konca nosa
- balans bieli
- kontrast
- ekspozycja (choc u gory nieco wypalonej bieli futra, ale nie zawsze wypalenie to blad )

Minus:
- kompozycja. Lubie ukosne kadry ale tu cos jest nie tak, ten uciety kawalek wargi u dolu moze, jakos zle sie to komponuje.


Eksperyment to zadnen raczej nie jest, dalbym to do kategorii abstrakcyjne.

Bardzo lubie abstrakty, takie foty bez tematu w zasadzie, grajace tylko kolorem, kontrastem, forma, takie zboczenie zawodowe architektura. Podobaja mi sie tu dwa kolory, niebieski trunku oraz slomkowe refleksy swiatla na butelce. Kadr niestety zupelnie do mnie nie przemawia. W mocnym punckie siedzi trojkat z butelki i nic to nie wnosi. Szukalbym raczej jakiegos geometrycznego ukladu krawedzi butelki na jednolitym tle, np. czarnym. Ten refleks na stole, faktura drewna przeszkadza, butelka jest taka zimna, futurystyczna a blat cieply, jakby domowy, to oslabia efekt. Plus za poszukiwania i wrazliwosc na kolor


Jak na razie wg mnie najlepsze Twoje zdjecie w galerii, co zreszta widac po ocenach. Gacka masz na co dzien wiec ciagla praca z modelem daje efekty

Plusy:
- dobry pionowy kadr komponujacy sie z pionowym ukladem glowy kota i torsu, dobry wybor aby skupic sie na tych czesciach ciala bez reszty tulowia.
- fajne ciemne tlo kontrastujace z biala czescia futra. W ten sposob czarne futro zlalo sie z tlem, wydobylas kolor oczu i sile spojrzenia, oczy tak jakby istnialy poza kotem Moze nawet lekkie przyciemnienie tla by jeszcze spotegowalo efekt
- dobra ostrosc na oczy i wasy/nos, dobra GO (zakres glebi wlasnie i na nos/wasy i na oczy choc nie sa w jednej plaszczyznie
- dobra ekspozycja, biale futro nie jest przepalone, dobry kontrast
-dobry balans bieli, biel i oczy kota bardzo ladnie naturalnie wygladaja.
-ladne swiatlo, widac ze nie walone lampa na wprost, tylko albo naturalne swiatlo z okna, albo lampa odbita.
-fajne jasne refleksy w oczach, to zawsze nadaje im blasku i zycia.

Minusy:
- obciete u dolu lapy, nizszy kadr bylby lepszy
- obciete koniuszki wasow, wasy to u kota podstawa, im dluzsze tym ciekawsze wiec chyba nieco szerszy kadr generalnie, wtedy automatycznie mogloby byc wiecej dolu.

Generalnie good job!


Piszesz o naturze a robisz zdjęcie jakiemuś sypiącemu sie mostkowi i przypadkowym ludziom.


fakt, HDR to obraz o rozszerzonej rozpietosci tonalnej ale przy pewnym istotnym zalozeniu - celem jest uzyskanie obrazu odpowiadajacego temu, co widzi czlowiek w takiej sytuacji. A widzi to co powstaje w wyniku dzialania optyki sprzezonej z procesorem czyli oczu i mozgu. Ludzki mozg z niewyobrazalna predkoscia przechwytuje obraz z oczu i obrabia go. I taki obrobiony jest nam prezentowany. Nieobrobiony obraz bylby odwrocony oraz rownie waski tonalnie jak na zwyklych zdjeciach. Zatem technika HDR w postprocesie, czy active d-lighting w korpusach ma dawac obrazy wlasciwe dla czlowieka a nie sowy potrafiacej widziec w ciemnosciach. Pokaz mi czlowieka, ktory w takim miejscu widzi podobnie, a odszczekam wszystko co napisalem. Jak sie za cos zabiera, warto doczytac do konca o co chodzi.


Swietny street


Mysle ze glowny motyw jest na tyle mocny, iz kontekst nie jest potrzebny, sama plama barwna tla wystarczy


Intrygujace, przyciaga wzrok, ale przydaloby sie chyba jeszcze wieksze rozmycie tla


Takie mega miejsce a kadr bez pomyslu


Nuda, brak zdecydowania co sie chce pokazac w kadrze, jak dla mnie kompozycyjnie slabo.


Swietne miejsce ale kadr moze chyba zaciekawic tylko gorali. Nawet szczury ladowo-portowe widzialy ciekawsze industrialki


temperatura barwowa doswietlenia twarzy zbyt kontrastuje wg mnie z zimnym tlem


Gdynia??? Spichlerze Oliwski, Miedz, Panna nad Motlawa w Gdansku.

Miejsce tak czesto fotografowane, ze wymaga bardziej zaangazowanego podejscia do kadru.


Tutaj kadr tez mnie nie przekonuje, trawy na pierwszym planie zbyt slabo otaczaja zamek aby zrobic wrazenie subiektywizmu szpiegowania Tele to nie jest dobra ogniskowa na foto architektury, budowle lubia szerokie dynamiczne kadry podkreslajace przestrzen i gre obiektu z otoczeniem. Na tej focie wszystko jest plaskie.


Ale jaja!
Wesołych Świąt :P


Litosci, co to ma wspolnego z fotografia?


Aua, ta sztuczna GO az boli, widac tez braki ostrosci/rozdzielczosci, crop?


to nie HDR tylko jakas slaba imitacja


kici-kici. kolor nie miauczy.



1 2 3 4 5 6 ... 39 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt